Hétvégi edzésterv

2017.11.09

A héten nem sok időm jutott az edzésre, EDDIG! 

Eddig 2 alkalommal tudtam menni ökölvívó edzésre. Ennek legfőbb oka, hogy sokszor mérlegelnem kell mi a fontosabb a tanulás vagy az edzés. Általában a tanulás mellett döntök, hiszen nem vagyok élsportoló és nem biztos, hogy a sportolásból fogok megélni.

Azonban ma letudtam az iskolai megmérettetést, így jöhet az edzés. 

A hétvégi terv előreláthatólag: 

  1. Péntek: -reggel: 5 km futás       este: erősítő edzés ( terv szerint 40-50 perc)
  2. Szombat: 9,5 km bicikli; 30 perc úszás; 9,5 km bicikli
  3. Vasárnap: 5 km körüli futás 

A holnap reggeli futást iskola előtt fogom beiktatni, így korán kellesz kelnem. De ez a legkevesebb, hiszen már alig várom.

A reggeli futások a kedvenceim, csupán csak egy dolog van ami miatt nem igazán csípem. Ez bizony a koránkelés. Nem vagyok egy korán kelő típus, szeretek addig az ágyban maradni ameddig csak lehet. De van egy célom, amit el kell érnem, hiszen eldöntöttem. Így az hogy nincs kedvem felkelni reggel...hát elég gyenge indok.

GYŐZZ VAGY TANULJ, DE SOHA NE ADD FEL!! - a vezéreszme, ami mindíg a szemünk előtt kell lebegjen, akár a hétköznapok során akár az edzésen.






© 2017 Lifestyle-Training-Everyday. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el