Spartan Race - Bytom Super

2018.03.25

,,Tedd vagy ne tedd, de ne gondold túl"- hát ez nagyon igaz volt a múlt szombaton (márc. 25-én) megrendezésre kerülő spartan superről.

A történet ott kezdődött, hogy verseny előtt 5 nappal kitaláltam, én indulni akarok Bytom-ban a Super-en. Nem is kellett több, egyből írtam a sportegyesületünk közös chat csoportjába, hogy én is szeretnék mennék, ha még van erre lehetőség. A remek csapatnak hála fél órán belül már meg is volt, hogy kivel utazom és hol alszom. Már csak jegyet kellett szereznem. Facebookon több külföldi emberrel is értekeztem, majd mégis a csapat által sikerült jegyet szereznem. Kedden délután már jegyem is volt. Hihetetlen gyorsan intézkedtek a srácok, amit nagyon köszönök nekik, mert nagyon jól éreztem magam a hétvégén.

Pénteken délelőtt 11 órakor felvettek a magyar-szlovák határon és indult a buli. Először csak a sportegyesületünk vezetőjét, Elemért ismertem, azonban mindenki úgy viselkedett velem, mintha 1000 éve ismernénk egymást. Körülbelül 7-8 órát utaztunk, így bőven volt időm megismerni mindenkit. Délután oda értünk, átvettük a szállást és siettünk is ki a pályára. Már nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen is lesz a pálya, milyen akadályok lesznek és hogy kell e majd tóban úszni. Egész héten ezen törtem a fejem, hogy hogyan fogok úszni a jéghideg vízben. De szerencsémre nem kellett úszni.

A gyors terepszemle után elmentünk megvacsorázni, majd 10 óra körül mindenki nyugovóra tért. Reggel 6 óra előtt keltem és fél 7-kor mentünk is ki a pályára. Átvettük a rajtcsomagot, a többiek elláttak néhány jó tanáccsal, majd elköszöntünk egymástól. Sajnos nem tudtunk egy futamban indulni, de ez most így alakult.

9:00-kor elrajtoltam. A pálya nagyon futható volt. Úgy éreztem tudnék sokkal gyorsabban is futni, azonban nem tudtam, hogy hány kilométer lesz a pálya, így nem mertem gyorsítani. A hatalmas dagonyázásnak köszönhetően több akadály előtt is sétálni kényszerültem és a cipőmet is meg kellett takarítani mielőtt egy akadályra léptem.

Az akadályok tök jól mentek, a futás is nagyon jól ment, úgyhogy panaszkodásra okom nincs. 3 alkalommal kellett burpee-t csinálnom.

Összességében nagyon jól éreztem magam a pályán is, rengeteg tapasztalattal lettem gazdagabb és nagyon sokat tanultam.

A verseny után nagyon jó érzéssel töltött el, hogy jobb időt futottam, mint tavaly Eplényben a sprinten.

Gyorsan átöltöztem és próbáltam pótolni az ásványi anyagokat, majd egy finom ebéd és egy csodálatos délután következett. A versenyről 5 órakor indultunk haza. Éjfélre haza is értem.

Azt hiszem nagyon jól döntöttem, hogy nem futamodtam meg a versenytől.

Szeretnék köszönönetet mondani a barátnőmnek, hogy mindig mellettem áll és támogat. Elemérnek, hogy rengeteg mindenben segítségemre volt. Gabónak, hogy segített jegyet szerezni és motivált.

A következő versenyem Nagykanizsán lesz, ahol sprint távon indulok.

© 2017 Lifestyle-Training-Everyday. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el